Cum facem pace cu gândurile care nu ne dau pace

Dragă cititoare / cititorule,

Alegând acum să citești, mă adresez ție astfel. În același timp, sunt conștientă că este o mică frântură din ceea ce ești și faci - de aceea îți mulțumesc pentru alegerea din aceste clipe. 😊

Eu scriu aici relativ puțin. Nu știu dacă este un semn că înclin spre un alt fel de comunicare sau doar o presupunere (!) că nimeni n-are timp de newsletter-uri și chef de prea multe mesaje în Inbox. Dar și când scriu... e posibil să ajung la dimensiunea unei cărți!
561-author-writing-a-book
Iar apoi încep alta și alta... chiar dacă nu neapărat scriu dar sigur adun gânduri și le stivuiesc iar uneori le învârt într-una pe loc fără să-mi dau seama.

Dacă ți s-a întâmplat și ție vreodată, te invit să le folosești în ritmul tău - căci gândurile importante rămase neexprimate ne întrerup activitățile zilnice sau chiar somnul. Așa că, iată, îți aduc în atenție două exerciții pentru liniștea ta:

  • scrie de câte ori ai nevoie să exteriorizezi o emoție (puternică). Scrie liber. Ca și când spui povestea cuiva cunoscut. Sau ca și când scrii o scrisoare pe care nu o trimiți.
  • alege o parte a creierului în care să repartizezi acele gânduri. Roagă-ți inconștientul să ți-o indice - vei fi surprins(ă) de capacitatea de stocare dedicată! Dar nu ca un mod de a le da „la spate" ci ca un mod de a „pune deoparte" ceva prețios (căci ce poate fi mai prețios decât propria-ți simțire?!) la care să te poți întoarce. Când? Când vei dori să le exprimi - în cuvinte (scrise), în imagini/desene sau când vei dori să le accesezi pur și simplu. Știai că poți face asta? Sau poate ar trebui să întreb: crezi că poți face asta?

Succes îți doresc! Și m-aș bucura să îmi povestești ce rezultate ai obținut. Eu știu de muuultă vreme că a scrie este eliberator și, nu în ultimul rând, aducător de satisfacții.

Și-ncă ceva: să avem un 2017 plin de cuvinte bune! Spuse și nespuse. 😊
blog comments powered by Disqus